شناسهٔ خبر: 39083191 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای درمان ویروس کرونا

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از اینتل، این شرکت برای درمان ویروس کرونا ۶ میلیون دلار کمک کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینتل در جدیدترین اقدامش، تلاش‌های خود را برای کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا افزایش می‌دهد. تنها چند روز پیش، این شرکت اعلام کرد که ۱ میلیون تجهیزات محافظ را به کادر درمانی اهدا خواهد کرد.

کمک چند میلیون دلاری اینتل برای مبارزه با ویروس کرونا

اکنون، اینتل اعلام کرده است که این شرکت ۶ میلیون دلار دیگر برای کمک به تلاش‌های امدادی اهدا خواهد کرد. این مبلغ شامل ۴ میلیون دلار برای حمایت از تلاش‌های امدادی برای رهایی از ویروس کرونا در جوامعی که شرکت حضور قابل توجهی در آن‌‎ها دارد، می‌شود. همچنین این شرکت فرصت ویژه‌ای را برای کارمندان تمام وقت، پاره وقت و بازنشستگان آمریکا به مبلغ ۲ میلیون دلار برای تلاش‌های امدادی در اطراف سایت‌های اصلی اینتل ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت به دنبال آزمایش دو گوشی جدید خود است 

کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای درمان ویروس کرونا

مناطق تحت حمایت شرکت اینتل برای مقابله با کرونا

چهار میلیون دلار به جوامع و سازمان‌های متمرکز بر امنیت غذایی، پناهگاه، تجهیزات پزشکی و پشتیبانی از مشاغل کوچک اهدا خواهد شد. کمک‌های مالی مطابق با سازمان‌های استراتژیک منحصر به فرد برای هر سایت اصلی اینتل است. این سازمان‌ها از قبل توسط شرکت شناسایی شده‌اند. مناطق اهدای این مبالغ در آمریکا شامل آریزونا، کالیفرنیا، ماساچوست، نیومکزیکو، اورگان و تگزاس است. در سطح بین المللی نیز شامل کاستاریکا، هند، ایرلند، مالزی، مکزیک و ویتنام است.

تلاش شرکت‌های بزرگ برای مقابله با کرونا

اینتل تنها شرکتی نیست که در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. به تازگی، مایکروسافت اعلام کرده است که تیم جهانی محصولات بهداشتی آن، تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این بیماری که شامل ماسک، دماسنج و موارد دیگر است را تامین کرده است. از طرف دیگر اپل و فیسبوک میلیون‌ها ماسک به کارمندان کادر درمانی در آمریکا و اروپا اهدا کرده اند. این در حالی است که Razer، Tesla و SpaceX خطوط مونتاژ تولید خود را به مکان‌هایی برای ساخت ماسک‌های جراحی و دستگاه‌های تهویه مطبوع تبدیل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما