شناسهٔ خبر: 39079913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک پیشکسوت فوتبال استان:

بزرگان فوتبال کرمانشاه خارج از گود نشسته‌اند

فاطمه احمدیان

یک پیشکسوت فوتبال از عملکرد هیات فوتبال کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: هیات برنامه ای برای رشد و توسعه فوتبال استان ندارد.

صاحب‌خبر -

فرهاد صیفوری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیشینه خوب فوتبال کرمانشاه در ایران، اظهار کرد: در گذشته سابقه درخشانی در فوتبال کشور داشتیم، اما در سالهای اخیر به شدت در این رشته دچار افول شده‌ایم. 

رئیس سابق هیات فوتبال سنقر و کلیایی بابیان اینکه هیات فوتبال استان از وجود کارشناسان قدرتمندی برای بهبود وضعیت کنونی این رشته بهره نمی‌برد، افزود: تنها اقدام هیات فوتبال استان منحصر به گرفتن پول از تیم ها و برگزاری مسابقات سالانه ای شده که آن هم نیم بند برگزار می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت فعلی مدارس فوتبال کرمانشاه هم عنوان کرد: مدارس فوتبال کرمانشاه نابود شده و به محلی برای کاسبی تبدیل شده‌اند، بدون آنکه استعدادی تربیت کنند.

صیفوری عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر در هیچ رده سنی درخشش نداریم، تنها در رده بزرگسالان تیم بعثت در لیگ دسته دوم است که با آن همه توانایی اکنون به دلیل عدم حمایت مسئولین در شرایط سقوط به لیگ دسته سوم قرار دارد.

وی درخصوص چرایی عدم مداخله بزرگان فوتبال استان برای رشد و ترقی این رشته هم گفت: در کرمانشاه بزرگانی همچون مجتبی گردکانه، جلال مرادی، حسین بیگلری و... را داریم که همگی خارج از گود نشسته‌اند، چرا که هیات نمی خواهد آنها کمکی کنند.

این پیشکسوت فوتبال استان راهکار نجات فوتبال کرمانشاه از وضعیت کنونی را تغییر هیات اعلام کرد و گفت: بنظر می‌رسد در شرایط کنونی باید بدنبال تشکیل مجمع فوق العاده برای هیات فوتبال استان و تغییر این هیات باشیم که البته تعدادی از پیشکسوتان این رشته پیگیر این موضوع هستند و بعد از فروکش شدن بیماری کرونا آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید براینکه پیشکسوتان منتقد هیات فوتبال استان هیچ خصومت شخصی با اعضای هیات ندارند، عنوان کرد: آقای محبی زنگنه به عنوان رئیس هیات استان انسان بسیار خوب و با اخلاقی است، اما معتقدیم هیات ناکارآمدی داریم که باید تغییر کند.

انتهای پیام 
 

نظر شما