شناسهٔ خبر: 39079864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیته امداد دامغان ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت کرد

سمنان-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: ۲۴۹ فقره تسهیلات کارگشایی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از سوی این نهاد در سال ۹۸ به افراد متقاضی شهرستان پرداخت‌ شد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا کشاورزیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در بین ۲۴۹ نفر از افراد تحت پوشش و واجد شرایط کمیته امدد شهرستان دامغان پرداخت شد.

وی ادامه داد: سال گذشته در زمینه اشتغال‌زایی ۲۵۳ فقره تسهیلات به میزان ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دامغان پرداخت شد. 

کشاورزیان اظهار داشت: سال گذشته ۵۲ فقره جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند این شهرستان برای شروع زندگی اهدا شد. 

وی از ارائه کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: برای ۴۸۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان، سال گذشته ۷۳۴ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلات پرداخت شد. 

رییس کمیته امداد دامغان، از پرداخت یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال هزینه تعمیرات مسکن به افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: این نهاد ۲ هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر را تحت پوشش دارد.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما