شناسهٔ خبر: 39079555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مهدی عسگری؛

حفظ سلامت و روحیه‌ی نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا یکی از اولویت‌های مهم محسوب می شود

در دیدار نماینده منتخب کرج،اشتهارد و فردیس با رئیس و تعدادی از اعضاء محترم سازمان نظام پزشکی استان، درباره ظرفیتهای موجود در بخش غیر دولتی، برای مقابله با کرونا صحبت هایی شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، مهدی عسگری نماینده منتخب کرج، اشتهارد و فردیس اعلام کرد: با توجه به این‌که مدت تداوم و کنترل این بیماری بستگی به نحوه همکاری مردم و تدبیر مسئولین دارد لازم است به تمام ظرفیتهای اجتماعی، تشکل‌های غیردولتی و نیروهای مردمی بهای بیشتری داد و ضمن سازماندهی، اعتباربخشی و حمایت، با مدیریت یکپارچه و قرارگاهی، به تناسب استعدادها، حداقل امکانات مورد نیاز هربخش فراهم و نسبت به تأمین اقلام بهداشتی و حفاظتی برای آنها اهتمام ویژه صورت گیرد. بی شک حفظ سلامت و روحیه‌ی نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا یکی از اولویت‌های مهم این آوردگاه محسوب می‌شود.

عسگری در پایان تصریح کرد: فعال‌سازی و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های درمانی غیربیمارستانی می‌تواند از تمرکز فشار بر بیمارستانهای دولتی و خصوصی و پرسنل زحمت‌کش آنها کاسته و مراجعه‌کنندگان را از رجوع مستقیم و زودهنگام به بیمارستانها (که احتمال ابتلا را افزایش می‌دهد) بازدارد.

46

برچسب‌ها:

نظر شما