شناسهٔ خبر: 39079190 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور:

تردد در مناطق تحت مديريت سازمان محيط زيست ممنوع است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اعلام اجرای طرح خلوت‌سازی توسط محیط‌بان‌ها، از ممنوعیت تردد در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان یادشده تا اطلاع ثانوی به ویژه در روز طبیعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جمشید محبت‌خانی از آمادگی کامل یگان حفاظت محیط زیست کشور و محیط‌بان‌ها برای اجرای طرح خلوت‌سازی در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت محدودیت تردد در این مناطق افزود: کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه اولویت اصلی همه مسئولان و سازمان های دولتی و مردم نهاد است؛ بر این اساس تردد در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست کشور شامل پارک های ملی، پناهگاه های حیات وحش، اثر طبیعی ملی و مناطق حفاظت شده در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است و طرح خلوت سازی توسط محیط بان ها در سراسر کشور اجرا می شود. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور همچنین با اعلام این‌که محیط‌بان‌ها مکلف شده‌اند از هرگونه تردد در مناطق اعلام شده حتی در روز طبیعت (13 به‌در) نیز ممانعت کنند، خواستار همکاری بیش از پیش مردم با محیط‌بان‌ها و ماموران پلیس شد.

محبت‌خانی با بیان این‌که مهمترین روش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و جمعی است، از شهروندان خواست با رعایت توصیه‌های پزشکی، خودداری از حضور در مناطق عمومی و همکاری با مجاهدان امنیت و سلامت تلاش‌ خدمت‌گزاران در مقابله با این بیماری را ارج نهند.

انتهای پیام/4076/

نظر شما