شناسهٔ خبر: 39078774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورود افراد به پارک‌های جنگلی همدان ممنوع شد

همدان- ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: همه پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی تحت مدیریت منابع طبیعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در خود را به‌ روی افراد بسته‌اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

اسفنذیار خزایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: قبل از تعطیلات نوروزی و بعد از هفته منابع طبیعی، با توجه به شیوع کرونا با مسوولان همه اداره های شهرستانی برای ممانعت از ورود افراد به این مناطق هماهنگی شد.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان، یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا و شهرداری ها و یگان حفاظت منابع طبیعی از ورود افراد به همه پارک‌های جنگلی جلوگیری می کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان افزود: هم اینک بیشتر تفرجگاه های جنگلی این استان با وجود اینکه مدیریت آن‌ها به بخش خصوصی سپرده شده است اما تعطیل هستند.

خزائی ادامه داد: بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، با کمک ستادهای کرونای شهرستان‌ها، پارک‌های جنگلی همه شهرستانها در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل شدند.

وی گفت: در حال حاضر تمامی پارک‌ها و تفرجگاه های جنگلی و بوستانهای بین راهی در همه شهرستانها درب ورودی خود را به‌روی افراد بسته‌اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همدان سه هزار و ۱۴۶ هکتار پارک و تفرجگاه جنگلی دارد اضافه کرد: شهرستان‌ نهاوند ۷۶۸ هکتار، ملایر۵۰۰ هکتار، اسدآباد ۳۹۶ هکتار، همدان ۳۴۶ هکتار، کبودراهنگ ۲۱۷ هکتار، بهار۵۶۶ هکتار، رزن ۶۵ هکتار، فامنین ۱۵ هکتار، تویسرکان ۲۷۳ هکتار پارک جنگلی دارد.

نظر شما