شناسهٔ خبر: 39078657 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

شکایت عجیب 2 هوو از همسر بی لیاقت و شیطان صفت

حوادث رکنا: دست هم را گرفته بودند و همدیگر را خواهر خطاب می کردند. آن ها مفقود شدن مردی جوان را به پلیس اعلام کردند. زیور که ۲۰ سال سن دارد در گفت وگو با کارشناس اجتماعی کلانتری خانم همراه خود را هووی خودش معرفی کرد و گفت: البته من با این سن همسر اول شوهرم هستم و ناهید با ۴۴ سال سن همسر دوم این مرد بی مسئولیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، زن جوان افزود: ۵ سال قبل حمید به خواستگاری ام آمد و خانواده ام بدون انجام تحقیقات و فقط به واسطه آشنایی و اعتمادی که به عموی او داشتند جواب بله گفتند و ما با هم نامزد شدیم. ما زندگی مشترک خود را خیلی زود آغاز کردیم اما شوهرم حرکات و رفتار مرموزی داشت و در مدت کوتاهی فهمیدم او فردی هوس باز است و با زنان خیابانی رابطه دارد. همان موقع می خواستم موضوع را به خانواده ام اطلاع بدهم ولی وقتی که وضعیت زندگی پدرم را با ۶ سر عائله به یاد آوردم نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم بسوزم و بسازم.

زیور ادامه داد: ۴ سال از ازدواج ما گذشت و همسرم با توسل به زور و تهدید مجبورم کرد خانمی را که از آشنایان دور ماست و وضعیت مالی خوبی دارد برایش خواستگاری کنم. اول راضی نبودم چنین کاری انجام بدهم. اما شوهرم دست بردار نبود و آن قدر کتکم زد که قبول کردم و این زن ۴۴ ساله را برای شوهر ۲۹ ساله ام خواستگاری کردم.

با این ازدواج، حمید مرا نیز به خانه هوویم برد و ما زندگی جدیدی را آغاز کردیم. یک سال از این ماجرا گذشت و من صاحب فرزندی شدم اما شوهرم که می گفت حوصله نق و نوق بچه را ندارد من و هوویم را با این طفل معصوم رها کرد و الان مدت ۷ ماه از گم و گور شدن او می گذرد.

در این مدت هوویم مثل یک خواهر واقعی از من نگهداری کرده است و ما هیچ مشکلی با هم نداریم و حتی آرزو می کنیم خبر مرگ این مرد هوس باز را برایمان بیاورند تا از دست او راحت شویم. اما امروز به این جا آمده ایم تا از بلاتکلیفی دربیاییم و می خواهیم طلاق بگیریم. هوویم می گوید اصلا غصه نخور، خودم تا روزی که زنده ام کنار تو و بچه ات هستم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما