شناسهٔ خبر: 39078499 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیشنهادات فرهنگی هنرمندان| مریم کاویانی (۹)

«دنیای سوفی» را از دست ندهید

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در گفتگو با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روزها بیشتر کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می کنند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. به بهانه این روزهای در خانه ماندن و سال نو، خبرگزاری دانشجو در گفت و گو با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا دیدن یک فیلم خوب جویا شده است.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد.
کاویانی در فیلم‌های سینمایی معراجی ها، رسوایی، اخراجی‌ها ۳، شیرین و مخمصه و در سریال‌های تلویزیونی بوی باران، مدینه، دارا و ندار، روزگار قریب، شکرانه، زیرزمین و او یک فرشته بود به خوبی درخشیده است.
 
«دنیای سوفی» را از دست ندهید
 
این بازیگر خوش نام سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص پیشنهاد کتاب و فیلم در زمان تعطیلات نوروز گفت: امروزه اقیانوسی از کتاب و فیلم در اپلیکیشن‌های مختلف در اختیار مردم وجود دارد که می‌توانند به میل و سلیقه خودشان از آن‌ها استفاده کنند. پیشنهاد من هم خواندن آثار پائلو کوئیلو و کتاب «دنیای سوفی» نوشته یوستین گردر است؛ رمانی فلسفی و به شدت جذاب که همیشه به دیگران خواندن آن را توصیه کرده ام.

برچسب‌ها:

نظر شما