شناسهٔ خبر: 39077459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم سیستان و بلوچستان فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نظارت بر ورودی و خروجی های شهرها در ۱۲ و ۱۳ فروردین تشدید می شود، گفت: مردم سیستان و بلوچستان فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمد علی موهبتی» در حاشیه سفر به سیستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: اگر الزامات بهداشتی را در برابر ویروس کرونا رعایت نکنیم و مسافرت ها در منطقه سیستان ادامه پیدا کند با فاجعه انسانی در این منطقه روبه رو خواهیم شد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت ها برای شکست کرونا در استان استفاده می شود، ادامه داد: عملکرد متولیان و دست اندرکاران امر مبارزه با ویروس کرونا در استان قابل تقدیر است.

 

موهبتی رعایت مردم از دستورالعمل های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان را  قابل تحسین دانست و گفت: فاصله گذاری اجتماعی مهم ارزیابی می شود.  

 

وی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور روز جمعه در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: ورودی و خروجی های شهر با حضور نیروی انتظامی، نیروهای بهداشت و درمان و هلال احمر کنترل می شود.

 

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: با کسانی که نسبت به دستورالعمل مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا بی توجهی می کنند و جان دیگران را به خطر می اندازند اعمال قانون می شود و وظیفه داریم که با افراد خاطی برخورد کنیم.

 

موهبتی با تاکید بر اینکه ورودی و خروجی های شهرهای سیستان و بلوچستان در روزهای 12 و 13 فروردین تشدید می شود، گفت: مردم از خانه های خود بیرون نیایند و نکات بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند تا هر چه زودتر وضعیت جامعه به شرایط عادی خود برگردد.

     

پایان پیام/ 291

نظر شما