شناسهٔ خبر: 39076277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت 3 میلیارد تومان به مددجویان اصفهانی برای مقابله با کرونا

سرپرست کمیته امداد اصفهان گفت: برای مقابله با ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با تاکید بر تمرکز و تلاش این نهاد برای جلوگیری از آسیب دیدن جامعه تحت حمایت در مواجه با ویروس منحوس کرونا، اظهار داشت: برای این منظور تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دو مرحله به جامعه تحت حمایت پرداخت شده است و در تلاش هستیم تا با همکاری خیران و نیکوکاران این کمک ها را افزایش دهیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: این مبالغ به صورت نقدی و به روش غیرحضوری با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان، مادران باردار و شیرده و سایر مددجویان در معرض خطر پرداخت شده است.

وی کمک به مددجویان در این زمینه را وظیفه و دغدغه کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در این مسیر نیازمند همیاری و همراهی مردم عزیز و خیراندیش استان اصفهان هستیم.

زارع با تشریح روش های غیرحضوری برای کمک به نیازمندان و مشارکت در این امر خطیر پرداخت و عنوان کرد: بهترین راه های موجود و در دسترس، استفاده از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و یا واریز به حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص/و

نظر شما