شناسهٔ خبر: 39075855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم:

پرهیز از خام‌فروشی و تنوع در تولید مطمئن‌ترین راه دور زدن تحریم‌هاست

علی فرقانی

منتخب مردم ساوه و زرندیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پرهیز از خام فروشی و تنوع در تولید مطمئن ترین راه دور زدن تحریم‌هاست.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد سبزی در نشست جمعی از مسئولان شهرستان با مدیران صنایع و فعالان اقتصادی که با محوریت الزامات تحقق شعار جهش تولید و راهکارهای مبارزه با بیماری کرونا برگزار شد، از کارگران و کارفرمایان به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرد و به چرایی نامگذاری جهش تولید و چگونگی تحقق آن اشاره کرد و افزود: متاسفانه اقتصاد کشور ما تحریم پذیر است و در دوران تحریم‌ها بدلیل خام فروشی و عدم تنوع بالای تولیدات، آسیب پذیر است، افزود: پرهیز از خام فروشی و تنوع در تولیدات، اقتصاد کشور را از تحریم پذیری دور خواهد کرد و هزینه تحریم را بالا خواهد برد و دشمنان نظام نیز در این صورت نمی توانند به راحتی ایران را تحریم کنند.

منتخب مردم ساوه و زرندیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر جهش تولید عملیاتی شود اشتغال پایدار ایجاد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متاثر از بیکاری برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یقینا تنها با سر دادن شعار، جهش تولید محقق نمی‌شود و باید این نامگذاری در عمل تحقق یابد، افزود: درآمد مالیاتی دولت در سال جاری بالغ بر ۱۹۸ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است و زمانی محقق خواهد شد که جهش تولید و اشتغال عملیاتی شود.

حجت الاسلام سبزی به الزامات جهش تولید پرداخت و افزود: ارتباط موثر دانشگاه با صنعت، ارتقای کیفیت کالای تولیدی، بازاریابی و نگاه صادرات محور لازمه تحقق جهش تولید است.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای بحران کرونا همه باید برای حل مشکلات مردم و اقتصاد کشور احساس تکلیف کنیم، گفت: برخی اقدامات انسان دوستانه نظیر بخشیدن اجاره بها و کمک های مردمی در روزهایی که کشور با بحران کرونا مواجه بود صورت گرفت که باید در صنعت نیز الگوگیری شود.

وی تصریح کرد: اعتقاد به اصل نظام و خدمت به مردم، سلامت مالی و اخلاقی باید یک اصل برای مدیران باشد و امروز وظیفه دینی و انسانی همه باید بر نجات جان همنوعان متمرکز شود.

حجت الاسلام سبزی بر مشارکت در تامین نیازهای درمانی و اقلام بهداشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و صنایع و نیز سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد.

امام جمعه ساوه نیز گفت: عقلانیت اقتضا می‌کند که کشور را از روزهای بحرانی نجات دهیم و باید عالمانه تصمیم گرفت و از تصمیم احساسی پرهیز کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه جایگاه شهر صنعتی ساوه باید ارتقا یابد، افزود: صاحبان صنایع مخاطب اصلی نامگذاری سال جاری هستند.

وی بر انسجام دستگاه های حاکمیتی برای جهش تولید تاکید کرد و افزود: نباید دست و پای تولید بسته شود بلکه باید با پرهیز از رویکرد چند صدایی، به دنبال حل مشکل تولید بود.

وی گفت: عقلانیت، صداقت، واقع گرایی و همگرایی رمز موفقیت و پیروزی بر بحران کرونا و تحقق شعار جهش تولید است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه امروز اشتغال تضمین کننده امنیت ملی است، افزود: مخالف تعطیلی واحدهای صنعتی و کارگری هستیم و باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و ایمن سازی محیط کارگری، مانع از ایجاد بحران جدیدی در حوزه اقتصاد باشیم.

انتهای پیام

نظر شما