شناسهٔ خبر: 39075733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سخت‌گیری‌های فوق‌العاده تردد «روز طبیعت» در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: تدابیر شدیدی جهت ممانعت مردم در روز طبیعت اعمال خواهد شد، لذا فرمانداران باید سخت‌گیری‌های فوق‌العاده‌ای را اعمال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی اظهار کرد: در اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا، خراسان شمالی بین ۲۵ تا ۵۰ درصد رشد داشته هرچند این طرح سرعت گرفته اما بازهم نسبت به سایر استان‌ها عقب هستیم لذا با ارائه راهکارهایی از سوی فرمانداران این آمار باید ارتقا یابد.

وی افزود: اهمیت خرید اینترنتی بسیار حائز مهم است اما در شهرستان‌های گرمه، مانه و سملقان و اسفراین استقبالی صورت نگرفته که این موضوع باید در محور اقدامات فرمانداران مربوطه قرار گیرد و این بخش تقویت شود.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: فروشگاه‌های افق کوروش از فردا در سراسر استان به فروش اینترنتی خواهند پرداخت پس نقش فرمانداران در اطلاع‌رسانی این موضوع اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: تدابیر شدیدی جهت ممانعت مردم در روز طبیعت اعمال خواهد شد لذا فرمانداران باید سخت‌گیری‌های فوق‌العاده‌ای را اعمال کنند و از مردم نیز انتظار داریم با این موضوع همراهی کنند تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها باید تعطیل شود و حتی با مشاهده یک مورد هم باید برخورد جدی صورت گیرد.

شجاعی تأکید کرد: ارسال تجهیزات و اقلام پزشکی به تمام شهرستان‌ها به‌صورت عادلانه انجام شود. شجاعی افزود: در دو مقطع سه روزه از شهرستان‌هایی که آمار پایینی در اجرای طرح غربالگری داشته‌اند می‌خواهیم این آمار را افزایش دهند و هیچ توجیهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی اظهار داشت: هیچ چاره‌ای جز این نداریم که با انسجام اجتماعی و همکاری مردم بحث اتحادیه‌ها و تعطیلی صنوف جدی گرفته شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: سرکشی تمام فرمانداران از ادارات برای رعایت سقف حضور کارکنان الزامی است زیرا هیچ کاری مهم‌تر از جان مردم نیست پس سخت‌گیری در خصوص تجمع و حضور کمتر کارکنان اعمال شود.

انتهای پیام/

نظر شما