شناسهٔ خبر: 39075508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر 20، 9 فروردین 99

در سالروز میلاد باسعادت قمر منیر بنی هاشم، حضرت عباس (ع) آسمان و زمین غرق در نور و شادی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در این شب خجسته، به حق این مولود فرخنده، شفای همه بیماران رو از حضرت حق خواستاریم.
 
<div id="video-display-embed-code_277724" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/770865/277724?width=400&height=300"></script></div>

***
ماندگاری ویروس کرونا در هوا و انتقالش از این طریق، صحت نداره ... معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران گفته: سودجوها* این خبر جعلی رو منتشر کردن ... توضیحات بیشتر در بسته فضای مجازی خبر بیست.
**
رئیس جمهور گفت طرح مهم فاصله‌گذاری اجتماعی، فعلا تا ۲۰ فروردین، اجرا می‌شه ... آقای روحانی با قدردانی از محدود شدن داوطلبانه سفر‌های مردم در هفته اول تعطیلات گفت: در هفته دوم و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، قدم‌های سختگیرانه برداشته شده و می‌شود.
آقای روحانی با اشاره به اینکه همه فروشگاه‌های مواد غذایی و بهداشتی، بدون کمبود، مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد مقایسه اوضاع ایران با برخی کشورها، واقعیت‌های خرسندکننده‌ای را آشکار می‌کند. **
رییس جمهور، شایعه سازان فضای مجازی رو همکاران نزدیک کرونا دونست و گفت: با همکاری وزارت ارشاد، صداوسیما و فضای مجازی، با یاران کرونا که ذهن مردم رو مشوش می‌کنن برخورد می‌شه. **
رئیس جمهور با تبریک روز پاسدار اضافه کرد برادران عزیز سپاه پاسداران، همیشه در خط مقدم خدمت به مردم و دفاع از امنیت کشور، بوده و هستن.
**********************************
سازوکار اجرای مصوبه ستاد اقتصادی دولت درخصوص اعطای ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی آسیب دیده از کرونا بررسی شد ... در نشست رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، مقرر شد مشاغل مشمول این مصوبه، با همکاری نظام بانکی، مشخص بشن و دستورالعملش ابلاغ شه.
**********************************
هشدار سازمان هواشناسی درباره احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلاب و طغیان رودخانه‌ها ... بارش‌ها از امشب، شدید می‌شه و سامانه بارشی تا دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور، فعاله ... طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها در مناطقی از کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال وبختیاری، فارس، یزد و کرمان، شدت بیشتری داره و در ارتفاعات البرز و زاگرس، برف می‌باره ... البته این بارش‌ها رودخانه هیرمند رو پرآب کرده و موجب خوشحالی کشاورزان هم شده.
**********************************
اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی شهر‌های کشور با ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی ..
**************************
آزمایشگاه سیار، محصول بسیج جامعه پزشکی کمکی برای مبارزه با کرونا.
****
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز آزمایش کرونای سه هزار و ۷۶ نفر مثبت بوده ... با این افزایش شمار مبتلایان به ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده ... از این تعداد مبتلا ۱۱۶۷۹ نفر بهبود یافتن؛ ۲۵۱۷ نفر هم جونشون رو از دست دادن.
************************************
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ظرفیت سپاه و بسیج، ازجمله بیمارستان‌های ثابت و سیار، در خدمت درمان مبتلایان به کرونا قرار گرفته.
************************************
معاون اول رئیس‌جمهور، از بیمارستان امام حسین تهران، بازدید کرد و در جریان روند درمان بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.
************************************
ردپای بی سابقه سکوت در خیابان‌های خلوت شهر به خاطر حضور مهمون ناخونده ... البته در این شرایط، عده‌ای هنوز هم این ویروس رو جدی نگرفتن.
***
کرونا بیش از یک سوم جمعیت جهان رو خانه نشین کرده ... ۱۹۹ کشور درگیر کرونا هستن.

برچسب‌ها:

نظر شما