شناسهٔ خبر: 39075377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در شاهین شهر:

بیش از ۲۷ هزار بسته بهداشتی توسط سپاه و بسیج در شاهین شهر توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: بیش از ۲۷ هزار بسته بهداشتی و ۲ هزار بسته معیشتی در میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با تاکید بر حضور بسیج و سپاه در خط مقدم مقابله با ویورس کرونا در شهرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گندزدایی و ضدعفونی کلیه مراکز و معابر عمومی از جمله فروشگاهها، عابر بانک ها، درمانگاه ها، پارک‌ها و غیره توسط بسیجیان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا نمونه‌ای از همدلی و عزم همگانی برای ریشه‌کن کردن این بیماری است.

وی افزود: همکاری در ثبت اطلاعات شهروندان در سامانه سیب سلامت، طرح ایست و کنترل شهر‌های شهرستان، توزیع بسه‌های حمایتی و معیشتی از دیگر اقدامات بسیجیان شاهین شهر و میمه در طرح ملی مبارزه با کرونا است که بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

سرهنگ جهانگیری خاطرنشان کرد: تامین مایحتاج روزانه شهروندان متقاضی، توزیع اقلام بهداشتی به دورترین روستا‌های شهرستان، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، گل کاری فضای بیمارستان گلدیس و قرائت روزانه دعای هفتم صحیفه سجادیه توصیه رهبر معظم انقلاب و غیره از جمله اقداماتی است که توسط بسیجیان شاهین شهری برای در خانه ماندن شهروندان انجام می شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت در خانه ماندن مردم گفت: ما در مجموعه بسیج و سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه از هیچ کوشش و تلاشی جهت ریشه کن کردن این ویروس نحس دریغ نخواهیم کرد و از مردم فهیم شهرستان درخواست دارم در منزل خارج نشوند و به توصیه‌های بهداشتی مسئولان عمل کنند.

نظر شما