شناسهٔ خبر: 39075311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی 

جانبازان، یادگار آزمایش های بزرگ ملت ایران هستند و ملت ایران باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج نهند. مقام معظم رهبری( مدظله العالی) 

سلام بر جرعه نوشان جام دلدادگی، سلام بر دست یافتگان نامدار در بی نامی، سلام بر دلیر مردان سرسبزی و طراوت، سلام بر نویسندگان خواندنی ترین کتاب حماسه، پایمردی و رشادت، سلام بر سر آیندگان ظفرترین غزل شرافت و شجاعت، سلام بر ترسیم کنندگان نقوش پایمردی وایثار و شهادت.

تلاش در راستای تقویت و توسعه فرهنگ غنی ایثار و روحیه صبر و استقامت در جامعه، به ویژه در بین نوجوانان و جوانان در حاکمیت ارزش‌ها و کرامت انسانی نقش بسزایی دارد. 

سزا است به شکرانه ی نعمت وجود ارزشمند جانبازان سرافراز در سنگر مقدس دستگاه عظیم و تعلیم و تربیت با قلم خلوص و مرکب ارادت با زیباترین نقوش نگاشت.

 لذا ضمن تبریک فرارسیدن میلاد ماه بنی هاشم اسوه فتوت، اسطوره شجاعت، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، ایثار، از خود گذشتگی و استواری، گام های جانبازان سرافراز را ارج نهاده و از ذات لایزال الهی سلامتی سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

 احمد اسکندری نسب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما