شناسهٔ خبر: 39075168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع)؛

۲۰۰ بسته شیرینی در بین سربازان جبهه سلامت بیرجند توزیع می‌شود

عضو هیأت مدیره هیئت ابوالفضلی بیرجند از توزیع ۲۰۰ بسته شیرینی جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در بین خانواده های سربازان خط مقدم جبهه سلامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامحسین کریم پور» عصر امروز (9 فروردین) به خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: هيأت ابوالفضلی (ع) بيرجند به جز در ايام محرم، در ساير مناسبت های مختلف طول سال نيز برنامه های عزاداری يا جشن و سرور برگزار می کند.

 

عضو هیأت مدیره هیئت ابوالفضلی بیرجند با تاکید بر اینکه در اعياد شعبانيه مراسم باشكوه همراه با پذيرايی های مناسب برگزار می شود، بیان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گل و شیرینی جشن ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در بین خانواده های پزشکان و کادردرمانی بیمارستان های شهر بیرجند توزیع خواهد شد.

 

وی ضمن تشکر از خدمات شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران، صحت و سلامت را برای این قشر کشور و شفای عاجل همه بیماران را از خدای متعال خواستار شد و تاکید کرد: این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های استان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند.

 

کریم پور با اشاره به اینکه اگر چه بیماری کرونا گرفتاری بسیاری را ایجاده کرده، افزود: اما این روزها شاهد همدلی و همکاری بیشتری بین مردم هستیم و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و قرنطیه خانگی هر چه سریعتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

 

به گفته وی به علت شیوع ویروس کرونا مراسم امشب جشن ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام بعد از نماز مغرب و عشاء به صورت زنده از فضای مجازی پخش خواهد شد.

 

گفتنی است؛ هيأت ابوالفضلی اولين و قديمي ترين هيأت عزاداری شهر بيرجند است كه در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی توسط خيرين و معتمدين محله خيرآباد بيرجند تأسيس شده و فعاليت خود را آغاز كرده است.

پایان پیام/ 375

نظر شما