شناسهٔ خبر: 39074596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا ۲۶۰ تبعه هندی را به کشورشان بازگرداند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت:در پنجمین مرحله از بازگشت اتباع هندی ۲۶۰ تبعه هند به کشورشان بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سلیمان پور،معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز در پنجمین مرحله از بازگشت اتباع هندی به کشورشان ۲۶۰ از اتباع هندی به کشورشان بازمی گردند.

او با بیان اینکه در مراحل قبلی هم پانصد و هشتاد و دو نفر از اتباع هندی به کشورشان بازگشتند افزود: دویست و نود و هفت تبعه هندی هنوز در استان حضور دارند که این تعداد هم در اسرع وقت ساماندهی و به کشورشان باز می‌گردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ تبعه خارجی وارد استان نشده است و این افراد هم قبل از شیوع این بیماری به قم آمده اند تصریح کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است.

 سلیمان پور با انتقاد از طرح مسائل غیر واقعی درباره حضور اتباع غیر ایرانی در قم گفت: برخی افراد در فضای مجازی در این شرایط سخت، به جای آرامش بخشی به مردم یاریگر کرونا شده اند و اذهان عمومی را مشوش می‌کنند.

او در پایان با قدردانی از دستگاه‌های مسئول برای اجرای طرح بازگشت اتباع خارجی گفت: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین وزارت امورخارجه، سفارت هند و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای اجرای این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما