شناسهٔ خبر: 39073003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| اعلام حمایت سپاه پاسداران ری از کادر درمانی در مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری با اشاره به مشارکت سپاه در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: وظیفه سازمانی و تکلیف شرعی پاسداران است با خدمت‌رسانی به کادر درمان، حمایت خود را از آن‌ها اعلام کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) به همراه جمعی از پاسداران شهرری در اقدامی زیبا با حضور در بیمارستان‌های شهرری با پزشکان و پرستاران دیدار کرده و از خدمات آنان تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ مهدی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به تفاهمنامه‌ای که بین رئیس سازمان بسیج کشور با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کمک‌های متقابل برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا منعقد شد و پس از ابلاغ سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در دو حوزه ضدعفونی و غربالگری فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی با تأکید بر لزوم ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سیب سلامت بیان کرد: 8 سایت غربالگری توسط بخشداری مرکزی شهرستان ری برای مقابله با کرونا ایجاد شده که تأمین نیروی انسانی داوطلب جهت ارتباط با خانوارها از سوی سپاه ناحیه ری تأمین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری همچنین افزود: غربالگری خانوارها از طریق سامانه 4030 با همکاری شبکه بهداشت و دهیاری‌ها صورت می‌گیرد و بیش از 100  نیروی انسانی توسط سپاه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و از فردا فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

فخاری با اشاره به بازدید پاسداران سپاه ری از بیمارستان‌های شهرری تصریح کرد: امروز همزمان با میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله امام حسین(ع) و روز پاسدار بر خود واجب دیدیم که از پزشکان و پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر و تشکر کنیم و بگوئیم که پشتیبان شما هستیم.

 وی ادامه داد: به همراه جمعی از معاونان و پاسداران سپاه ناحیه ری از بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و صدیقه زهرا(س) بازدید کردیم و ضمن دیدار با کادر درمانی از زحمات و جانفشانی آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه ری در پایان خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط موجود که پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت برای درمان بیماران کرونا مجاهدت می‌کنند، وظیفه سازمانی و تکلیف شرعی پاسداران است با خدمت‌رسانی به آن‌ها، حمایت خود را از کادر درمان اعلام کنیم.

انتهای پیام/220/ش

نظر شما