شناسهٔ خبر: 39071929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گیلان خبر داد:

توقیف ۳۸ خودرو در روز نخست اجرای طرح فاصله گذاری در گیلان

رشت- استاندار گیلان گفت: در روز نخست اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان گیلان ۳۸ خودرو توقیف و ۱۰۰ خودرو نیز جریمه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری از بامداد روز جمعه، اظهار کرد: در نخست اجرای این طرح در مبادی ورودی استان گیلان ۳۸ خودرو توقیف شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ خودرو نیز به دلیل عدم توجه به دستورات قانونی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، افزود: خوشبختانه همکاری خوبی از سو هموطنان در عدم سفر به استان گیلان با توجه به شرایط شاهد بودیم.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا برای از صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی آسیب و خسارت دیده اند، گفت: در همین راستا در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از سوی دولت به صاحبان این مشاغل و صنایع تسهیلات با سود ۱۲ درصد پرداخت خواهد شد.

وی به در پیش بودن روز طبیعت نیز اشاره و با بیان اینکه پویش در خانه بمانیم در این روز نیز باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد: شهروندان در این روز نباید از خانه شوند در صورت عدم توجه به این موضوع از سوی پلیس اقدامات لازم انجام خواهد شد.

نظر شما