شناسهٔ خبر: 39071075 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صنعت برق پابه پای کادر درمانی در مبارزه با کرونا است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به کمپین #صنعت_برق_همیشه_بیدار گفت: :صنعت برق همیشه در کنار مردم برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن در مواقع بحرانی ایستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اله داد، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه "با شیوع ویروس کرونا ،اپراتورهای مرکز 121توزیع برق استان مرکزی در منزل به تماس گیرندگان از طریق ( contact center) پاسخ می دهند"، گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ،کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) ایجاد شده است و در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد نیز می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه حضور همکاران اداری شرکت بنا بر تصمیمات استانی و ستاد انتظامی اجتماعی مقابله با کرونا به صورت دور کاری و تقلیل در ساعات اداری و حضور حداقلی به طوری که در اجرای فعالیت ها و ارائه خدمات رسانی به مردم شریف استان خللی وارد نکند انجام می پذیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 300 نفر از کارکنان این شرکت به صورت مستمر در 12 امور توزیع برق شهرستان پایداری و استمرار تامین برق مطمئن را بر عهده دارند .

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت www. mpedc. ir ، تلفن121 ، سامانه پیامکی  پیک10001000121،پرداخت صورتحساب از طریق تماس با 1521 و اپلیکیشن همراه برق و...کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: به منظور جلوگیری از مراجعات متقاضیان و مشترکین حتی در ایام تعطیل ، پاسخگویی و ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین از ساعت 8 صبح الی 21 از طریق شماره 121  انجام می شود .

اله داد با  بیان اینکه با هدف گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی با ویژه در شرایط حساس کنونی به دلیل پیشگیری از توسعه ویروس کرونا ،امکان ارتباط تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده است،افزود: روش ایجاد ارتباط تصویری با مدیرعامل با ارسال کلمه " تماس تصویری" به سامانه پیامکی 10001000121  می باشد که از طریق ارسال پیامک، زمان دقیق ایجاد ارتباط از طریق همین سامانه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی می شود،کارکنان این شرکت با تماس با مشترکین و ایجاد ارتباط تصویری چهره به چهره و مستقیم با مدیران ارشد درخواست های مشترکین را روزانه بررسی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی باهدف همیاری کادر درمانی در پیشگیری شیوع ویروس کرونا و کمک به اقتصاد خانواده ها اقدام به تقسیط هزینه انشعاب برق و عدم افزایش  هزینه انشعاب برق  برای متقاضیان خانگی نموده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه امروز کادر درمان کشور اعم از پزشکان، پرستاران، کمک پرستاران و … در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، افزود :

اله داد با بیان اینکه "هموطنان باید با رعایت نکات بهداشتی در شکست زنجیره شیوع ویروس کرونا کادر درمانی را یاری دهند"، تصریح کرد: صنعت عظیم برق کشور در این مدت پابه پای کادر درمانی با تولید برق مطمئن و پایدار تلاش کردند تا سیستم های بیمارستانی و پزشکی لحظه ای بی برق نشود تا حلقه این ویروس شکسته شود.

وی بابیان اینکه کمپین (#صنعت_برق_همیشه_بیدار) نقش مهمی در اطلاع رسانی ارائه خدمات صنعت برق به هموطنان و تبادل دانش و تجربیات کارکنان خدوم این صنعت بزرگ و پرافتخار دارد، افزود: صنعت برق همیشه در کنار مردم در مواقع بحرانی برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما