شناسهٔ خبر: 39071071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جایگاه سوخت سیار در فیروزکوه احداث می شود

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: در راستای رفع مشکل سوخت گیری شهروندان، احداث جایگاه سوخت سیار در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی اظهار داشت: پمپ بنزین‌ یکی از اماکن آلوده به ویروس کرونا است، چرا که افراد زیادی در روز به آن مراجعه کرده و با نازل، پول و... در تماس هستند و همه این‌ها می‌تواند محل تجمع ویروس کرونا باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر عدم رعایت اصول بهداشتی توسط عوامل پمپ بنزین شهر فیروزکوه منجر به تعطیلی این پمپ بنزین شد، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و رفع مشکل سوخت گیری در داخل شهر با تصمیم شورای تامین شهرستان مصوبه ای مبنی بر ایجاد جایگاه سوخت سیار به تصویب رسید.

فرماندار فیروزکوه گفت: بر همین اساس جلسه ای با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان تشکیل و احداث جایگاه سیار سوخت در پارک جنب شهرداری فیروزکوه به منظور رفع مشکلات سوختگیری شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

یوسفی جمارانی ادامه داد: در این همین راستا مقرر شد شرکت نفت در اسرع وقت نسبت به هماهنگی جهت تحویل جایگاه سوخت دو نازله به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام کند.

به گزارش ایرنا، پمب بنزین شهر فیروزکوه از ۵ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی به علت عدم رعایت توصیه های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به دستور دادستان این شهرستان پلمب شده است.
شهرستان فیروزکوه دارای سه جایگاه سوخت نمرود، زیتون و فیروزکوه است.

فیروزکوه وسیع ترین شهرستان استان تهران دارای دو ۲ شهر فیروزکوه و ارجمند با ۵۶ روستا و جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت قرار دارد. این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.

نظر شما