شناسهٔ خبر: 39070314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ممنوع شدن حضور مردم در پارک‌های جنگلی مازندران

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران برای حفظ سلامت مردم حضور مردم در تمامی پارک‌های جنگلی سطح استان ممنوع شد.

صاحب‌خبر -

 فتح‌الله غفاری امروز درباره محدودیت تردد در پارک‌های جنگلی سطح استان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین در پیش بودن روز طبیعت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران برای حفظ سلامت مردم حضور مردم در تمامی پارک‌های جنگلی سطح استان ممنوع شد.

وی افزود: براساس مکاتبه انجام شده حضور مردم تا 15 فروردین در تمامی پارک‌های جنگلی سطح شهرهای مازندران ممنوع اعلام شده است.

 

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری با اشاره به وجود 29 پارک جنگلی در سطح استان، تصریح کرد:  توصیه ما به همه مردم این است از حضور در طبیعت استان خودداری کرده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا این ویروس را از بین ببریم در غیر این صورت اگر اپیدمی شود گریبان‌گیر همه افراد جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/86034/ع

نظر شما