شناسهٔ خبر: 39068669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تبریک امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز پاسدار

سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز پاسدار در پیامی این روز را به پاسداران استان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، 

سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز پاسدار در پیامی به شرح زیر این روز را به پاسداران استان تبریک گفت:

 

️سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) می باشد. روزی که آغازی برای نهضت حسینی بود تا این فرزند حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) که در دامن رسول الله (ص) پرورش یافت. انقلابی در عالم بشریت به پا کند و حقانیت و مظلومیت دین پیامبر اعظم(ص) که چهارده معصوم پرچمدارش بودند را تا برپایی قیام حضرت صاحب الامر (عج) برای همیشه اثبات نماید.

 

️از ویژگی های مهم اخلاقی امام حسین(علیه السلام) که در طول زندگی آن حضرت جلوه بیشتری داشت، روحیه حق طلبی و دفاع از حق و صاحبان حق بود.

 

️یکی از ویژگی های اخلاقی ارزشمند آن امام شجاعت و دلاوری آن حضرت بود،که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میمنت  و پاسداشت این روز معظم از آن به عنوان "روز پاسدار" یاد کرده است.

 

️پاسداران انقلاب اسلامی سنبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

️بی‌شک آنچه ترجمه نامگذاری روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار، توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، حسینی اندیشیدن و عاشورایی عمل کردن سپاه و پاسداران جان برکفی است که همواره مهیای دفاع عاشورایی از انقلاب، نظام و ملت ایران بوده‌اند.‌

 

️پاسداران انقلاب اسلامی طی تاریخ پرفرار و نشیب انقلاب اسلامی با اقتدا به مکتب حیات‌بخش کربلا، و سید وسالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) در عصری که جاهلیت نوین در آن خود نمائی می‌کند با رسالتی تاریخی روبرو هستند به گونه‌ای که در عرصه‌ها و آزمونهای گوناگونی چون رویارویی با تهدیدات فراروی کشور از فتنه ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا توطئه هشت سال جنگ تحمیلی نظام سلطه و استکبار و تا به امروز که مدافع حریم حرم آل‌الله هستند، در عهد و پیمان عاشورایی خودبا امام و مقتدایشان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)‌ عزیز در احیای مکتب سید و سالار شهیدان و برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) استوار مانده‌اند.

 

️پاسداران ‌تجلی آرمان های کربلای حسینی در تاریخ معاصر ‌هستند و کلام حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) همچنان در دفتر قطور و زرین حماسه آفرینی های این ملت رشید که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» می‌درخشد

 

️اینجانب با تبریک اعیاد خجسته ماه پرخیر و برکت شعبان، روز پاسدار را به همه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ویژه پاسداران گرانقدر استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در رسیدن به راه شهیدان والامقام با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

سید احمد رضا شاهرخی

 

 

نظر شما