شناسهٔ خبر: 39067244 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۱ خبر داد

طراحی ده‌ها بازی و سرگرمی در فضای مجازی در روزهای کرونایی

اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۱ در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی سرگرمی ها و فعالیت های جمعی برای کودکان با همراهی والدین طراحی و در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ در این باره گفت: این روزها در پی شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی هستیم و این قرنطینه و خانه نشینی را می‌توان نوعی مسئولیت پذیری اجتماعی نسبت به اطرافیان و مردم دانست.

رشیدی افزود: از سوی اداره آموزش شهروندی برای گذران این دوران، سرگرمی‌ها و فعالیت‌های جمعی برای کودکان با همراهی والدین در سطح منطقه در فضای مجازی برای آگاهی بخشی و غنی سازی اوقات فراغت تهیه و اطلاع رسانی شده است.

رشیدی ادامه داد: برای این روزهای قرنطینه ویژه کودکان و والدین برنامه‌هایی را با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۱۱ و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده تا در بهبود شرایط و درمان بیماری ویروس کرونا، اوقات خوبی برای خانواده‌ها و سرگرم کردن کودکان ایجاد کنیم.

او در خصوص محتواهای تولید شده گفت: برگزاری مسابقات با عناوین «زیباترین سبزه سال ۹۹»، هفت سین خانه ما، «نوروزی بازی در خانه»، «طراحی و ساخت کارت پستال برای نوروز ۹۹»، «قصه‌های من و ویروس»، «دابسمش چالش خنده، «ساخت فیلم کوتاه نوروز در خانه با خانواده»، «ساخت کلیپ در مورد رعایت موارد زیست محیطی در محله ام» و «ارسال محتوی #در خانه می‌مانیم، «یک داستان تصویری فقط برای بچه‌ها، «مقابله با کرونا در مصرف نان»، «چهارشنبه سوری در خانه بمانیم، «این پنج شنبه نریم سرخاک»، «کرونا با هشتگ شکست نمی خوره» و «می دونی تو می تونی زندگی بقیه رو به خطر بندازی»، از جمله فعالیت‌های مجازی در کانال‌های پیام رسان محلات و مدارس و منطقه ۱۱ است که به صورت مستمر در این روزهای قرنطینه همچنان ادامه دارد.

نظر شما