شناسهٔ خبر: 39064202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد:

انجام ۳۱۴ مورد بازدید و پلمب ۲۳ واحد صنفی در نهاوند

نهاوند - رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند از انجام ۳۱۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی شهرستان نهاوند و پلمب ۲۳ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

بیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در استان همدان و شهرستان نهاوند و اعلام از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی، به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری تمام واحدهای صنفی به‌غیراز خواربارفروشی، میوه‌فروشی، نانوایی، قصابی و مرغ فروشی، لوازم پزشکی و بهداشتی، داروخانه، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم خودرو و آژانس حمل‌ونقل مابقی اصناف تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه لازم‌الاجرا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با همکاری پلیس اماکن، مرکز بهداشت و اتاق اصناف از دوم تا هشتم فروردین‌ماه بیش از ۳۱۴ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای مربوطه انجام داده‌اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند تصریح کرد: در این بازدیدها با توجه به تخطی برخی صنوف از مصوبه فوق ۲۳ واحد صنفی به دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی تأکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، در صورت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری با آن‌ها طبق قانون برخورد می‌شود.

ترابیان تصریح کرد: بر اساس قانون ابلاغ‌شده هرگونه فعالیت صنوف غیرضروری شامل آرایشگاه‌ها و رستوران‌ها اقدام علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه محسوب می‌شود و خاطیان به مقام محترم قضائی معرفی می‌شوند.

نظر شما