شناسهٔ خبر: 39064032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریم باقری؛ ناظم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران

کریم باقری به عنوان مربی و به صورت همزمان در تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم باقری، مربی پرسپولیس با پیشنهاد دراگان اسکوچیچ و موافقت یحیی گل محمدی به صورت همزمان در تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می‌کند و امیدوار است با کمک اعضای تیم و فدراسیون فوتبال بتواند تیم ملی را در چهار بازی مقدماتی جام جهانی به موفقیت برساند.

باقری پس از آویختن کفش هایش با وجود پیشنهاد‌های مختلف تاکنون در هیچ تیمی به جز پرسپولیس مربیگری نکرده و همین موضوع شانس موفقیت تیم ملی در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی جام جهانی را افزایش می‌دهد و بی دلیل نبوده که دراگان اسکوچیچ تمایل به حضور او در جمع دستیارانش داشته است.

او که در زمان برانکو در پرسپولیس نقش بسزایی در موفقیت‌های این تیم داشت با مشاوره برانکو به تیم ملی آمده تا در این تیم نیز شایستگی‌های خود را ثابت کند. شاید منتقدان گزینه‌های دیگری را برای مربیگری تیم ملی نام ببرند، اما ناظم پرسپولیس درحالی به تیم ملی آمده که می‌خواهد انضباط در تیم ملی را حفظ کند.

بودن فردی مقتدر در کادرفنی که در کنار احترام به بازیکنان، اجازه انجام دادن کوچک‌ترین خطایی را از آن‌ها سلب می‌کند، سبب می‌شود تا اسکوچیچ بتواند کار خود را به راحتی انجام دهد.

کریم باقری ۱۵ مهر ۱۳۸۹ و در دیدار با تیم ملی برزیل که به میزبانی ورزشگاه بن زاید ابوظبی برگزار شد و با نتیجه ۳ بر صفر به سود سلسائو مقابل شاگردان افشین قطبی پایان یافت، برای آخرین بار پیراهن تیم ملی را تن کرد و حالا پس از حدود ۱۰ سال به عنوان مربی به تیم ملی بازگشته است.

یوز‌های ایرانی درحالی باید شهریور ماه در ۴ بازی سخت به مصاف هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق بروند که امیدوارند در این ۴ مسابقه ۱۲ امتیاز را کسب می کنند و به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما