شناسهٔ خبر: 39060510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

استقبال جهاد اسلامی از ابتکار رهبر انصارالله/ عربستان فورا زندانیان فلسطینی را آزاد کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از ابتکار رهبر جنبش انصارالله برای مبادله اسرای سعوی نزد خود با زندانیان فلسطینی در عربستان استقبال و از این حرکت ارزشمند تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه این جنبش آمده است جهاد اسلامی ابتکار عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن را ارج می نهد.

 

این جنبش افزود اهمیت این ابتکار در این است که هدف از آن آزادی فلسطینیانی است که مقامات سعودی آنها را ظالمانه و به خاطر مواضع و حمایتشان از مقاومت بازداشت کرده اند.

 

جهاد اسلامی با تشکر از رهبر جنبش انصارالله به خاطر این ابتکار آن را بیانگر عمق مسئولیت پذیری ملت برادر یمن در قبال مسئله فلسطین دانست.

 

این جنبش همچنین از عربستان خواست فورا تمام زندانیان فلسطینی دربند خود را آزاد کند.

 

خاطر نشان می شود رهبر جنبش انصارالله یمن از آمادگی خود برای آزادی خلبانان و نظامیان اسیر سعودی در برابر اقدام این رژیم در آزادی تمام ربوده شدگان فلسطینی خبر داد.

 

 عبدالملک الحوثی در سخنانی به مناسبت پنجمین سالگرد جنگ ویرانگر رژیم سعودی و متحدانش علیه ملت بی دفاع یمن بر حمایت ملت یمن از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت ما آماده ایم اسیران سعودی را در برابر اقدام  رژیم سعودی در آزادی ربوده شدگان حماس در داخل عربستان آزاد کنیم.

 

جنبش حماس اعلام کرد با اهتمام ابتکار ارائه شده از سوی آقای عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در خصوص مبادله اسیران را دنبال می کند.

 

در بیانیه جنبش حماس آمده است تقدیر و تشکر فراوان خود را از روحیه همبستگی و برادری با ملت فلسطین و حمایت از ایستادگی و مقاومت آن اعلام می کنیم.

انتهای پیام/ر./

نظر شما