شناسهٔ خبر: 39058778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمدی: بدون حاشیه و جنجال رسانه‌ای حق آموزش شکاری را گرفتیم

مدیر عامل باشگاه ذوب‌‎آهن گفت: با وجود همه مشکلات تحریمی و جابه‌جایی پول با ساز و کارهای قانونی توانستیم حق آموزش رضا شکاری را دریافت کنیم، بدون هیچ حاشیه، جنجال رسانه‌ای و سر و صدا، خیلی آرام و حساب شده کار را پیش بردیم و نتیجه لازم کسب شد.

صاحب‌خبر -

جواد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص فعالیت‌های باشگاه ذوب‌آهن در شرایط فعلی اظهار داشت: با توجه به دستورات اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و به‌ ویژه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از امروز آغاز شده، در حال‌ حاضر هیچ فعالیت جمعی در هیچ تیم و رشته‌ای از باشگاه ذوب‌آهن انجام نمی‌شود و برای شروع فعالیت‌ها نیز منتظر تصمیم مراجع رسمی خواهیم ماند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: البته همه بازیکنان و به‌ ویژه بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن روزانه برنامه تمرینی خود را از مربی دریافت کرده و به‌صورت انفرادی در منازل خود به تمرین می‌پردازند تا از فرم خارج نشوند.

وی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود تمرینات را از اول فروردین شروع کنیم ولی با شرایط به‌وجود آمده مجبور به تغییر تمام برنامه‌ریزی‌ها شدیم.

محمدی در مورد رادولوویچ و بازیکنان خارجی ذوب‌آهن عنوان کرد: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از اصفهان خارج شده ولی تعدادی از بازیکنان در شهر مانده و در منازل خود به تمرین می‌پردازند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که چقدر از عملکرد سرمربی جدید راضی است، گفت: رادولوویچ ۵ هفته به عنوان سرمربی تیم روی نیمکت ذوب‌آهن بود و بازیکنان با وجود زمان بسیار کمی که برای تمرین در اختیار داشتند به خوبی با سرمربی هماهنگ شده و نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در این ۵ بازی دو برد، دو باخت و یک مساوی داشتیم و موفق شدیم تیم نفت آبادان که پدیده نیم‌فصل اول محسوب می‌شود را ببریم و همچنین هر دو باخت ما در خارج از خانه و در مقابل تیم‌های مدعی استقلال و تراکتورسازی بود؛ یک تساوی نیز مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است به دست آوردیم.

محمدی افزود: در دو بازی خارج از خانه که شکست خوردیم از سوی داوران بسیار آسیب دیدیم و دپارتمان داوری رسما با ارسال نامه کتبی اعلام کرد که تصمیمات داوران به ضرر تیم ذوب‌آهن بوده و همچنین قول دادند که این اتفاق‌ها تکرار نشود، هرچند در این دو بازی نیز عملکرد خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان این‌که در حال حاضر مهم‌ترین موضوع سلامتی بازیکنان، تماشاگران و همه مردم است، گفت: در ابتدا باید امنیت روانی و جسمانی بر مردم حاکم شود و پس از آن در خصوص بازی‌های لیگ برتر فوتبال برنامه‌ریزی کنیم لذا در این شرایط شروع مجدد لیگ برتر کار آسانی نیست.

وی افزود: همه تیم‌ها حداقل چهار هفته برای بدنسازی زمان نیاز دارند تا به شرایط حداقلی برای بازی کردن برسند و اگر لیگ امسال هم برگزار شود قطعا با کیفیت پایین به کار خود ادامه خواهد داد و چه بسا بر روند آینده فوتبال ما و لیگ برتر فصل بعد نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که در مورد ادامه لیگ از باشگاه‌ها نظرخواهی شده یا خیر گفت: تاکنون به صورت کتبی نظرخواهی از ما نشده است و این‌که دلخواه ما رقم بخورد شاید غیرمنطقی باشد.

محمدی در خصوص پرونده‌های باشگاه ذوب‌آهن در دادگاه‌های بین‌المللی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم برای حل چندین پرونده بین‌المللی علیه باشگاه، یک تیم کاری منسجم تشکیل دادیم و در نهایت رأی همه پرونده‌های بین‌المللی به نفع ذوب‌آهن صادر شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: در شرایطی که بسیاری از دیگر باشگاه‌های کشور با مشکلات و پرونده‌های بین‌المللی خود به‌ شدت درگیر هستند و حتی در معرض بسته شدن پنجره‌های نقل‌ و انتقال و یا کسر امتیاز قرار دارند، توانستیم در همه پرونده‌های خود به نتیجه مثبت برسیم.

وی در خصوص پرداخت حق رشد رضا شکاری از سوی باشگاه روبین‌کازان اعلام کرد: با وجود همه مشکلات تحریمی و جابه‌جایی پول با ساز و کارهای قانونی توانستیم حق آموزش رضا شکاری را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: این نیست که کسی بخواهد این موفقیت را به نام خودش تمام کند، من که در باشگاه مستقر هستیم اگر بخواهم به نام خودم تمام کنم، کار کاملا غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است و با اصول مدیریت، عقلانی و انصافی منطبق نیست.

محمدی همچنین خاطر‌نشان کرد: یک تیم پشت این جریان بود و این نتیجه برای باشگاه ذوب‌آهن و کشور به دست آمد؛ از شرکت سهامی ذوب‌آهن گرفته تا کارکنان باشگاه برای این مسأله زحمت کشیدند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: بدون هیچ حاشیه، جنجال رسانه‌ای و سر و صدا، خیلی آرام و حساب شده کار را پیش بردیم و نتیجه لازم کسب شد.

محمدی افزود: کل مبلغ ١٠۶ هزار یورو است که از این مقدار باید مبلغ ٣۶ هزار فرانک سوئیس را برای دادگاه cas واریز کنیم و بخشی از آن نیز حق‌الوکاله تیم حقوقی است و مابقی آن به حساب باشگاه برمی‌گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: پولی که باید به دادگاه cas داده شود به دلیل پرونده انتقال غیرمجاز شکاری است که با وجود شرایط سخت تحریمی توانستیم پرونده را در دادگاه مفتوح کنیم و مقدمات واریز پول را مهیا کنیم و امیدواریم در این پرونده نیز به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۳۰/و

نظر شما