شناسهٔ خبر: 39058613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور استاندار آذربایجان‌غربی برای برخورد قاطعانه با عاملان کشتار یک قلاده خرس در ارومیه

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید با عاملین کشتار یک قلاده خرس در یکی از روستاهای ارومیه برخورد جدی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، محمدمهدی شهریاری عصر امروز در تماس با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به کشتار یک قلاده خرس در یکی از روستاهای ارومیه اظهار کرد: باید با عاملان این رفتارغیرانسانی برخورد جدی شود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و حمایت از حقوق حیوانات از گذشته همواره مورد توجه بوده است تصریح کرد: در آیات متعدد قرآن، حیوانات صراحتا در برابر خداوند به خضوع برخواسته و بر آستان او سجده می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در دین اسلام به رعایت حقوق حیوانات و دفاع از گونه های مختلف آنان سفارش شده است به نحوی که آزار و اذیت و کشتن حیوانات عملی مذموم و مرتکبین مستوجب عذاب الهی اند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد با این افراد اظهار کرد: حق احترام بر حیوانات، حق زندگی و تولید نسل آزادانه و حق مراقبت از حیوانات، از جمله حقوق آنها است به نحوی که هیچ حیوانی نباید در معرض برخورد نامناسب یا اعمال بی رحمانه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز یک قلاده خرس در حال انقراض در یکی از روستاهای شهرستان ارومیه به طرز فجیعی کشته شده و در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

انتهای پیام/7548/ش

نظر شما