شناسهٔ خبر: 39056158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸ هزار ماسک در داروخانه‌های یاسوج توزیع شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۸ هزار ماسک در داروخانه‌های مناطق مختلف شهر یاسوج مرکز استان مختلف استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امام بخش قائدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صبح امروز جمعه هشتم فروردین 99 تعداد 8 هزار ماسک تولیدی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای توزیع به داروخانه‌های شهر یاسوج تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: سعی ما در انتخاب داروخانه‌ها این بود که عدالت را رعایت کنیم و بتوانیم منطقه ‌ای مختلف شهر را پوشش دهیم تا شهروندان عزیز با سختی مضاعفی برای دسترسی به داروخانه‌ها روبه‌رو نشوند.

قائدی ابراز کرد: این ماسک‌ها در داروخانه‌های نیکبخت واقع در شهر یاسوج  سردار جنگل شمالی، داروخانه جعفر نیکبخت واقع در شهر یاسوج  جنب پل هوایی، داروخانه نگین تاجی در منطقه سرآبتاوه، داروخانه مردی در منطقه ترمینال بلوار باهنر، داروخانه صادقی در منطقه مهریان، داروخانه حمیدزاده در منطقه شرف آباد، داروخانه روهینا در بلوار قرنی و  داروخانه حسینی در اکبر آباد توزیع شدند.

وی با اشاره به اینکه این ماسک‌ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می‌کنند، افزود: این ماسک‌ها از پارچه‌های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه‌های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می‌شوند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولیدی برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه ها آماده می‌شوند.

قائدی با بیان اینکه کشور هم اکنون در شرایط حساسی قرار دارد، بیان کرد: قیمت مصرفی برای خریداران از داروخانه‌های توزیع، مبلغ 3 هزارتومان بوده و داروخانه‌های که در فروش تخلف می‌کنند به جد با آن ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/542/ش

نظر شما