شناسهٔ خبر: 39054624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان وبلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار داشت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با ۱۱۷ نفر، ۳۹ نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۱۷ نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد.

وی تعداد فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان را ۱۳ نفر عنوان کرد و افزود: هفت نفر از فوتی‌های این مدت به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، چهار نفر محدوه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۲ نفر به حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ضروری است با توجه به روند رو به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی در خانه ماندن را بهترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: هم‌اینک که بیش‌از چهار هزار نفر کادر بهداشت و درمان این دانشگاه در امر پیشگیری و مقابله با این ویروس فعالیت دارند مردم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن این دانشگاه را در مهار ویروس یاری کنند.

نظر شما