شناسهٔ خبر: 39054274 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

رفتار عجیب نظامیان اسرائیلی در محله های فلسطینی نشین+فیلم

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه به شهر الخلیل در کرانه باختری حمله کرده و وارد محله "حاره الجعبری" و "راس الجوره" و "الحاووز الثانی" و "خله حاضور" و منطق دیوان الاکراد و الزاهد شدند.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین اشغالی

شاهدان عینی گفتند نظامیان این رژیم به منظور ایجاد ترس و وحشت در میان مردم از بیماری کورونا، در غیاب مأموران تشکیلات خودگردان، به خودروها و درب منازل آب دهان ریختند.

پس از خروج نظامیان اشغالگر از محل، مناطقی این افراد وارد شده بودند، از بیم آلوده بودن آنها به ویروس کورونا، ضد عفونی شد.

گفتنی است با وجود شیوع کورونا و ابتلای شماری از نظامیان اشغالگر به ویروس کورونا، شهرهای کرانه باختری هر روز صحنه حضور و جولان این نیروها هستند.

بر اساس گزارش هفتگی مرکز حقوق بشر فلسطین، در هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی 97 بار به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و قدس حمله کردند. آنها همچنین 59 بار به منازل مردم در این مناطق حمله کرده و آنها را مورد بازرسی و تعرض قرار داده اند و 51 شهروند از جمله 6 کودک را هم بازداشت کردند بدون اینکه کوچکترین مراقبت بهداشتی از آنها برای جلوگیری از سرایت ویروس کورونا – که در میان نظامیان این رژیم شایع شده است – صورت دهند.

نظر شما