شناسهٔ خبر: 39052594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

طی پیام مشترک؛

نماینده ولی فقیه واستاندار،گلستانی هارابه ماندن درخانه دعوت کردند

خبرنگار مهر

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار در پیامی از مردم مسئولیت پذیر استان خواستند تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از ابتلا به بیماری کرونا انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و هادی حق شناس، استاندار گلستان در پیامی از مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان خواستند تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از ابتلا به بیماری کرونا انتخاب کنند.

در متن پیام مشترک نورمفیدی و حق شناس خطاب به مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان آمده است:

اکنون که ویروس کرونا تمامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه ها عمل کرده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

اینجانبان با تقدیر از کادر درمانی استان که در این مدت تلاش های فراوان و خستگی ناپذیری برای درمان بیماران داشته اند و همچنین خیران استان برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و مردم شریفی که تاکنون به توصیه های پزشکان و مسئولان به در خانه ماندن توجه کردند، از همه هم استانی های فهیم و مسئولیت پذیر دعوت به عمل می آید تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از این بیماری انتخاب نمایند و جان خود و عزیزان خود را با تهدید مواجه نکنند.

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصاً هم استانی ها گلستان شود.

نظر شما