شناسهٔ خبر: 39052098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل محیط زیست لرستان:

ورود گردشگران به همه مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان ممنوع شد

خرم‌آباد- مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان، تاکید کرد: ورود گردشگران به همه مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فتحی بیرانوند امروز جمعه در جمع خبرنگاران، گفت: بنا به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان در تاریخ هفتم فروردین ۹۹ و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ورود گردشگران به همه مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه‌های داخل مناطق و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹، مقرر شد از ورود افراد به مناطق حفاظت شده، پناه گاه حیات وحش، اثر طبیعی ملی و تالاب‌ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچ گونه مجوزی برای ورود به این مناطق تحت مدیریت صادر نشود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه همه ساله با شروع فصل بهار علاقه مندان به طبیعت و گردشگران زیادی از مناطق تحت مدیریت استان بازدید می‌کردند، گفت: به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ورود به مناطق تحت مدیریت از تاریخ هشت فروردین تا اطلاع ثانوی خصوصاً در سیزده نوروز (روز انس با طبیعت) ممنوع خواهد بود.

فتحی بیرانوند، با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان، گفت: ما مدافعان طبیعت تلاش‌های این عزیزان را فراموش نکرده و در راستای کمک به این عزیزان آماده هرگونه همکاری هستیم.

نظر شما