شناسهٔ خبر: 39051455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خسارت بارندگی‌های اخیر به ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت: این بارندگی‌ها به ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خسارت زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسداله جلال‌زاده با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت: این بارندگی‌ها ۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان خسارت زده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۰۰ دستگاه پل و ابنیه استان از این بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند، اظهار کرد: علی‌رغم حجم بارش‌ها اما جاده‌های اصلی مسدودی نداشته‌ایم و محورهای فرعی نیز بیشتر از دو ساعت مسدود نبوده‌اند.

جلال‌زاده با اشاره به طرح نوروزی راهداری بیان کرد: این طرح از ۲۵ اسفند ماه ۹۸ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی استان بیان کرد: تا کنون در قالب طرح ملی ابرار ۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است.

وی بیان کرد: در مجموع برای آسفالت ۱۲۷ کیلومتر راه روستایی استان در قالب طرح ابرار برنامه‌ریزی شده که امیدواریم تا تیرماه اجرایی شود.

جلال‌زاده با اشاره به وضعیت حمل و نقل بار از استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۷ دستگاه ناوگان باری از استان برای حمل کالاهای اساسی به بنادر چابهار اعزام شده‌اند.

نظر شما