شناسهٔ خبر: 39050427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

محورهای هراز و فیروزکوه مسدود می‌شوند | ۵۰۰ هزار تومان جریمه و توقیف یک‌ماهه خودروی متخلفان

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از امشب از خروج خودروها به سمت شمال کشور جلوگیری به عمل می‌آید و هموطنانی که در سفر هستند باید به سرعت به محل سکونت خود بازگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت تمامی محورهای شرق استان روان و بدون مشکل برقرار است.

وی با بیان اینکه در محل‌هایی که تست تب‌سنجی انجام می‌شود کمی ترافیک وجود دارد، ادامه دارد: ورودی و خروجی‌های شرق استان تهران از ساعت ۲۴ امشب مسدود خواهد شد و با حضور عوامل پلیس راه از تردد هموطنان به خارج از استان تهران جلوگیری خواهد شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: بیماری کرونا در حال فراگیری است و رعایت نکات مهم مانند عدم آغاز سفر باید توسط هموطنان بسیار جدی قلمداد شود.

‌سرهنگ محبی اضافه کرد: رانندگانی که مقررات جدید منع تردد را رعایت نکنند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و خودروی متخلفان یک‌ماه در پارکینگ توقیف می‌شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه هموطنانی که به مسافرت رفته‌اند به سرعت به محل سکونت خود بازگردند، بیان کرد: طرح ابلاغ شده از امشب تا پانزدهم فروردین‌ ماه ادامه دارد و مأموران پلیس راهور با آماده باش صددرصدی در سطح محورها با اینگونه تخلفات بدون اقماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: خروج خودروها از محورهای هراز و فیروزکوه امکان‌پذیر نخواهد بود و در محور هراز پس از آبعلی و از محور فیروزکوه و شهر فیروزکوه گشت‌ها و اکیپ‌های ثابت و سیار حضور خواهند داشت و از تردد خودروها جلوگیری به عمل خواهند آورد، بنابراین هموطنان به هیچ وجه سفری را آغاز نکنند.

نظر شما