شناسهٔ خبر: 39050068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین خبر داد:

گندزدایی خیابان‌ها و معابر قصرشیرین/ توزیع ۱۱۰ بسته کمک معیشتی

کرمانشاه_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: در راستای مقابله با کرونا خیابان ها و معابر این شهرستان گندزدایی و ضدعفونی شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایط کنونی که استان‌های کشورمان درگیر ویروس کرونا شده است برای مقابله با شیوع این بیماری سپاه نیز امروز با تمام توان و تجهیزات به میدان آمده و در قصرشیرین با چندین دستگاه ماشین آلات کار ضدعفونی و گندزدایی را انجام داد.

وی افزود: این گند زدایی و ضدعفونی در تمامی معابر فرعی و خیابان‌های سطح شهر قصرشیرین و محله‌های حاشیه نشین شامل پالی آباد، امیدوار، قصر جدید و… برای مقابله با کرونا انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیروهای بسیج و سپاه همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشته و این بار نیز با تمام توان برای شکست کرونا در کنار مردم خواهد بود.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: مردم باید برای ریشه کنی و شکست ویروس کرونا با مسؤولان همکاری کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه قصرشیرین در راستای حمایت از افراد کم درآمد نسبت به تأمین و اهدای ۱۱۰ بسته کمک معیشتی به کسانی که در اثر شیوع بیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند اقدام کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین بیان داشت: پک های کمک معیشتی تهیه شده که شامل اقلام اساسی همچون برنج، روغن، گوشت مرغ و … بوده هریک به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است که به افراد کم درآمد اهدا شده است.

نظر شما