شناسهٔ خبر: 39050059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

گازرسانی به بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه آغاز شد

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان رضوی از آغاز طرح گازرسانی به بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،مصطفی حیدری با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ماه جاری تکمیل و به پایان خواهد رسید، هدف از اجرای این طرح را تقویت امکانات درمانی جامعه پزشکی و ارتقای سلامت عمومی شهروندان ذکر کرد.
وی گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ متر شبکه تغذیه با اقطار چهار و ۶ اینچ اجرا و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب خواهد شد.
حیدری افزود: این طرح که قرار بود ۴۵ روزه به پایان برسد، در مدت ۱۵ روز طی تعطیلات نوروزی و هوای بارانی منطقه در حال انجام است.
طرح ساخت و تکمیل بیمارستان امام حسین (ع) از مصوبات دور دوم سفر استانی دولت پیش است که ساخت آن در ۲۲ دی ماه سال ۸۸ آغاز شد و طبق وعده دولت دهم قرار بود ۳۰ مرداد ۹۳ به اتمام برسد و میانگین پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۶۰ درصد است.
این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و در ساختمانی به مساحت هزار و .۷۰۰ مترمربع با ظرفیت اسمی ۲۰۰ تختخواب و ظرفیت واقعی ۲۷۶ تخت شامل بخش های آی.سی.یو، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال و کودکان، دیالیز، مراقبت های ویژه، اورژانس، بیوشیمی، پاتولوژی، انگل شناسی، میکروب شناسی، بانک خون، فیزیوتراپی، حرکت درمانی و هشت اتاق عمل و آزمایشگاه‌های مختلف در حال تکمیل است.
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان‌ها خدمات می‌دهد.

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

نظر شما