شناسهٔ خبر: 39049946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کرونا عامل تاخیر در افتتاح مجموعه تمرینی لیورپول

با توجه به توقف ساخت و ساز مجموعه تمرینی جدید لیورپول، این تیم احتمالا تا یک سال دیگر به تمرین کردن در مجموعه قدیمی ملوود ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد باشگاه لیورپول مجبور شود عملیات ساخت و ساز مجموعه جدید تمرینی خود که با صرف هزینه هنگفت 50 میلیون پوندی در حال ساخت و ساز است را متوقف کند. این تاخیر اجباری می‌تواند باعث شود یورگن کلوپ و شاگردانش به ناچار به مدت یک سال دیگر در مجموعه تمرینی قدیمی باشگاه، ملوود، به تمرین بپردازند.

 

 

هدف باشگاه این بود که تیم در ماه ژوئیه پیش رو به مجموعه تمرینی جدید و پیشرفته باشگاه نقل مکان کند. طبق برنامه قرار بود تیم اول باشگاه و آکادمی جوانان لیورپول در این مجموعه نوساز در کنار هم به تمرین مشغول شوند ولی شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس لیورپول را مجبور کرده که روند ساخت و ساز این مجموعه را متوقف کند. با اینکه مجموعه در حال ساخت در ناحیه کرکبی تنها چند هفته با کامل شدن فاصله دارد ولی کارها فعلا به دلیل ترس از کرونا متوقف شده و بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها از سرگرفته شود.

 

 

مجموعه تمرینی فعلی لیورپول در ملوود، یک مجموعه تاریخی است که برای باشگاه لیورپول و هوادارانش خاطرات زیادی را تداعی می کند و قدمتی شصت ساله دارد. ولی باشگاه چندی پیش با اطمینان از اینکه به زودی به مجموعه پیشرفته جدید خود منتقل می‌شود این مجموعه تمرینی قدیمی را با قراردادی به ارزش 10 میلیون پوند فروخته بود.

 

بازیکنان لیورپول در حال تمرین در مجموعه ملوود

 

عملیات ساخت و ساز مجموعه تمرینی مدرن لیورپول

 

البته در این قرارداد بندی وجود دارد که باشگاه می‌تواند در  صورت نیاز به مدت 12 ماه دیگر از ملوود استفاده کند و حالا به نظر می‌رسد این اتفاقی است که برای یورگن کلوپ و شاگردانش خواهد افتاد و آنها تا سال آینده به تمرین کردن در ملوود ادامه خواهند داد.

 

 

 

نظر شما