شناسهٔ خبر: 39049921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرانه فضای نگهداری زندانیان درهرمزگان استاندارد است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: با وجود اعتبارات محدود عمرانی، فضاهای فیزیکی زندان های استان استانداردسازی شده و سرانه فضای نگهداری زندانیان نیز بهبود یافته است.

صاحب‌خبر -

مصطفی کیشانی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح های عمرانی در زندان های استان، فضای خوابگاهی زندانیان به بهترین شکل ممکن بهسازی شده است.
وی همچنین به بازسازی سالن غذاخوری سربازان وظیفه اشاره کرد و بیان داشت: این سالن غذاخوری زندان بندرعباس با ظرفیت ۱۵۰ نفر بازسازی و تجهیز شده است.
مدیرکل زندان های اظهارداشت: سربازان یکی از محورهای اصلی تامین امنیت زندان ها هستند و توجه ویژه ای به شرایط خدمتی آنان می شود.
کیشانی تصریح کرد: اندرزگاه های داخلی زندان های هرمزگان با هدف نگهداشت مطلوب زندانیان بازسازی شده و شرایط محیطی بسیار مناسبی برای اصلاح وتربیت زندانیان فراهم شده است.
وی گفت: کارکنان مراقب هم در خط مقدم زندانبانی هستند و به همین منظور فضای فیزیکی مناسبی در برخی از زندان های استان برای آنان ایجاد شده و در سایر زندان ها هم در طول سالجاری انجام می شود.
این مسوول افزود: زندانبانی از مشاغل بسیار سخت و طاقت فرساست و مناسب سازی فضای فیزیکی می تواند گامی مثبت در روحیه همکاران و اصلاح و تربیت مطلوب زندانیان باشد.

شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، رودان اردوگاه کار درمانی، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح و تربیت در بندرعباس است و هم اکنون ۳ زندان جدید نیز در شهرستان های بندرعباس، رودان و بندرلنگه در حال ساخت است.

نظر شما