شناسهٔ خبر: 39049896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبریک اعیاد شعبانیه از سوی مسئولان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا با صدور پیامی ماه شعبان و اعیاد بزرگ آن را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احسان روشن پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"
سلام علیکم
ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه

تشکر وافر دارم از همه کسانی که در روز‌های اخیر پیگیر مقابله با ویروس کرونا هستند و در حال تلاش شبانه روزی هستند؛ لذا جا دارد از همه عزیزان خصوصا امام جمعه شهرستان به جهت پیگیری تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ پکیج بهداشتی بین نیازمندان، ضدعفونی معابر و سرکشی مستمر به ورودی‌های شهرستان، طلاب و روحانیون خصوصا حجت الاسلام مسعود سلطانی و برادران عزیز امین صفی پور، سعید باقری و همه مومنانی که در کار خدا پسندانه تهیه۲۰ هزار ماسک و۲ هزار جفت دستکش تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم. همچنین از سلمان حاتمی که به طور خودجوش اقدام به تولید ۵ هزار عدد ماسک کردند تشکر می‌کنیم.

همچنین لازم است از زحمات نیرو‌های پرتلاش سپاه و بسیج شهرستان و شهردار محترم شهرقلعه خواجه جناب آقای مهندس نقدی پور، هیئات مذهبی، کیارسی وتیمشان که درحال دوخت ماسک به صورت فی سبیل الله هستند تقدیر و تشکر می کنیم.

جا دارد به همه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابت تلاش‌های شبانه روزی و همه عزیزانی که مراسمات فواتح وعروسی خود را باکمترین تجمع برگزار کردند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

ان شاءالله این بلا و بیماری به برکت مجاهدت همه عزیزان و دعای مومنین بزودی از بین برود.

انتهای پیام/م

نظر شما