شناسهٔ خبر: 39049845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضد عفونی کارگاه‌های تولید ماسک در رفسنجان

به همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) 21 کارگاه تولید ماسک در شهرستان رفسنجان ضد عفونی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اینجا همانند سایر نقاط کشور جهاد همچنان ادامه دارد و نیروهای جهادی خودجوش پای کار هستند و در خط مقدم سلامت مجاهدت می‌کنند.

مهربانی رنگ و بوی بیشتری به‌ خود گرفته و مردم هم بیشتر از پیش برای حفظ جان خود و دیگران رعایت می‌کنند و کمتر از خانه‌هایشان بیرون می‌آیند تا زحمات این مجاهدان جبهه سلامت هدر نرود.

این روزها دلتنگی‌ها هم بیشتر شده اما چاره‌ای جز صبر و پایبندی به تعهدی که در برابر سلامت یگدیگر داریم، نیست، شهر همچنان در حال ضد عفونی است تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و روال عادی پیش گرفته شود تا دلتنگی‌هایمان هم به پایان برسد.

خادمان موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان هم در سراسر شهرستان در نقاط دور و نزدیک جهادگونه پای کار هستند و ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر و روستاها را انجام می‌دهند.

تعداد کارگاه‌های تولیدی ماسک رایگان طرح حاج قاسم سلیمانی به 30 عدد رسید

علی میربابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تعداد کارگاه‌های تولیدی ماسک رایگان در «طرح جهادی حاج قاسم سلیمانی» به ۳۰ واحد رسید است که روزانه 8 هزار و 500 عدد ماسک در آنها تولید می‌شود.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان عنوان دات: تعداد 4 هزار و 500 عدد ماسک رایگان در شهرک‌های بهزیستی، الغدیر، گسترش مسکن مهر و یاسمن، یک هزار و 500 عدد ماسک در منطقه نوق و بقیه بین صاحبان مشاغلی که این روزها فعالیت دارند، توزیع شد.

وی به تداوم ضدعفونی در سطح شهر اشاره و ابراز داشت: خیابان‌ها و تمامی کوچه‌های معراج جنوبی، معراج شمالی، بسیج، سردار جنگل، بلوار امام علی (ع) و محله‌های الله‌آباد، اسماعیل‌آباد، علی‌آباد انقلاب و صادق‌آباد ضد عفونی و گندزدایی شدند.

میربابایی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های خودپرداز و تصفیه ‌کننده آب رفسنجان ضد عفونی شدند و  تعداد هشت کارگاه دوخت ماسک در شهر رفسنجان و سیزده کارگاه در بخش نوق نیز ضد عفونی شد.

وی با بیان اینکه و گلزار شهدا دقوق‌آباد و صفاییه نوق هم ضد عفونی شدند، افزود: این فعالیت‌ها تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/80016/ب

نظر شما