شناسهٔ خبر: 39049542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام آرتتا بعد از شکست ویروس کرونا؛ لطفا در خانه بمانید

سرمربی آرسنال بعد از شکست دادن ویروس کرونا پیامی را برای مردم جهان گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از 2 هفته درگیری با ویروس کرونا در نهایت موفق شد به صورت کامل این ویروس را شکست دهد و بهبودی کامل خود را کسب کند.

سرمربی توپ چی‌های لندن بعد از فارغ شدن از این ویروس در مصاحبه با سایت باشگاه، گفت: من به صورت کامل خوب شدم. وقتی به من از سوی باشگاه تماسی گرفته شد و مبنی بر اینکه احتمال دارد به خاطر مالک باشگاه المپیاکوس کرونا گرفته باشم، احساس بدی در دورنم شکل گرفت. در آن زمان نمی دانستم چه اتفاقی رخ می دهد.

وی افزود: روز بعد در آن زمان ما با سیتی بازی داشتیم. به همین خاطر با پزشک تماس گرفتم و از او خواستم تا برای معاینه به خانه ام بیاید. به پزشک گفتم: برخی از بازیکنان ما در خطر هستند. من اولین نفری هستم که برخی از علائم را دارم. به همین خاطر سریعا با مسئولان باشگاه صحبت کردم تا با مسئولان لیگ صحبت کنند تا این ویروس بیشتر پخش نشود.

سرمربی آرسنال در توصیه خود به مردم، گفت: از تمام شما عزیزان می خواهم که برای حفظ جان خود و دیگران در خانه هایتان بمانید. می دانم ما در شرایط سختی هستیم. تنها کاری که ما می توانیم برای شکست این ویروس انجام دهیم این است که در خانه بمانیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما