شناسهٔ خبر: 39049184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در البرز/ خودروهای غیر بومی اجازه ورود به استان را ندارند

از اولین ساعات بامدادی ۸فروردین طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی در البرز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

نورمحمد فردی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با  آغاز طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی از ساعات بامدادی امروز 8 فروردین گفت: با توجه به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی در مبادی ورودی استان با همکاری نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح از زمان صفر ۸فروردین در مبادی ورودی البرز آغاز شد و خودرو‌های غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند و این طرح به مدت دو هفته در البرز همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

فردی بیان داشت: با اجرای این طرح، راه های ورودی استان کنترل شده و 35 نقطه  مسدود و 22نقطه مسیرهای ورودی استان البرز توسط ماموران انتظامی کنترل می شود.

وی گفت: برای اجرای این طرح تیمی متشکل از نیروی انتظامی، نماینده فرمانداری ها، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ثبت احوال نسبت به تشخیص افراد غیربومی در نقاط کنترلی اقدام خواهند داشت.

فردی افزود: در اجرای این طرح عبور خودرو‌ها بر اساس پلاک خودرو، کارت ملی راننده و بیمه نامه ماشین خواهد بود و افرادی که در اجرای این طرح تخلف کنند خودرو آن‌ها به مدت یکماه با اخذ هزینه‌های جانبی متوقف و به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس این دستور العمل کارکنان دستگاه دولتی و کارگران که محل سکونت و کار آنها در یک شهر نیست با ارائه مدارک شناسایی و تشخیص تیم‌های مستقر در مبادی کنترلی می توانند در شهر مربوطه تردد داشته باشند.

انتهای پیام/ب

نظر شما