شناسهٔ خبر: 39049130 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فوت یک مرد مسن به دلیل انفجار در یک ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک مرد 70 ساله به دلیل وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۴:٢٠ بامداد روز جاری یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان شهید رجایی، خیابان تختی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی، خیابان تختی اعزام شدند.اعزام شد،  ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه و قدیمی بود. در قسمت زیرزمین این ساختمان واحد ۴٠ متری وجود داشت که در همین قسمت انفجار شدیدی رخ داده بود.شدت انفجار به جدی بود که شیشه های چند خانه اطراف شکسته شده بود و سقف زیرزمین و دیواره ها به طور کلی تخریب شد بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: یک مرد ٧٠ ساله در این بخش گرفتار شده بود که از محل رهاسازی شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد اما مشخص شد که متاسفانه جان خود را از دست داده است. همچنین چهار تن دیگر، از جمله دو خانم و دو آقا نیز در طبقات بالایی مصدوم شده بودند که این افراد نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی تصریح کرد: با حضور کارشناس سازمان آتش نشانی در محل مشخص شد که این انفجار ناشی از نشت گاز شهری و ایجاد شعله و جرقه ناگهانی رخ داده بود البته اینکه نشت از یک وسیله بوده است یا لوله کشی ها باید از سوی سایر کارشناسان بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عملیات ساعت ۵:۵٧ به پایان رسید گفت: تاکید می کنیم که هرگونه دستکاری در لوله های گاز باید با اخذ مجوز های لازم صورت بگیرد و خواهش میکنیم که این اقدامات انجام نشود.

 

نظر شما