شناسهٔ خبر: 39048430 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

احتمال ادامه محدودیت‌ها در انگلیس تا 6 ماه

یک مقام ارشد بهداشتی انگلستان می‌گوید ممکن است برخی محدودیت‌هایی که در قرنطینه این کشور برای مقابله با بیماری کووید 19 اعمال شده‌اند، تا شش ماه ادامه پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

العالم - اروپا

یک مقام ارشد بهداشتی انگلستان می‌گوید ممکن است برخی محدودیت‌هایی که در قرنطینه این کشور برای مقابله با شیوع بیماری کرونای جدید اعمال شده‌اند، تا شش ماه ادامه پیدا کنند.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، «دکتر جنی هریس» بر این باور است که اگر نه همه محدودیت‌ها، اما برخی از محدودیت‌هایی که در این هفته در انگلستان اعمال شده‌اند ممکن است تا سپتامبر ادامه پیدا کنند.

از سوی دیگر، پلیس انگلیس نیز محدودیت‌های خود را برای کنترل کرونا افزایش داده است. بر اساس گزارش دیلی‌میل، پلیس در برخی خیابان‌ها ایست‌های بازرسی برقرار کرده و در بعضی مناطق، برخی افراد را که برای گرداندن سگ‌هایشان از منزل خارج شده‌اند با پهپاد تعقیب می‌کند.

بعدازظهر روز پنج‌شنبه پلیس انگلیس اختیارات جدیدی دریافت کرد تا افرادی را که بدون ضرورت از منزل خارج می‌شوند دستگیر کند. کسانی که محدودیت‌ها را نقض کنند برای بار اول 60 پوند، بار دوم 120 پوند و دفعات بعد تا بیش از هزار پوند جریمه می‌شوند.

«بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلستان از شهروندان این کشور خواسته است تا به مدت سه هفته از منازل خود خارج نشوند.

در انگلستان انتشار عمدی ویروس کرونا جرم محسوب شده و می‌تواند تا دو سال زندان از پی داشته باشد.

فارس

نظر شما