شناسهٔ خبر: 39048370 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسابقه «استاپ موشن» به همت مسجد فائق برگزار می‌شود

مسابقه «استاپ موشن» به همت مسجد فائق ویژه نوجوانان و در محورهایی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی، جهش تولید و کرونا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت ماه شعبان و  در راستای «#پویش در خانه بمانید» مسجد فائق اقدام به برگزاری مسابقه استاپ موشن( انیمیشین سازی) ویژه نوجوانان کرده است.

 

علاقه مندان در محورهای شهید سپهبد قاسم سلیمانی، کرونا، جهش تولید، مسجد فائق باید استاپ موشن ها( انیمیشین ها) را تهیه و تا 31 خرداد 99 فرصت دارند که آثارشان را به نشانی اینستاگرام مسجدfaegh_nojavan @ ارسال کنند.

 

 به سه برگزیده اول مسابقه جوایز نقدی به ترتیب 2500000ریال،1500000ریال و 1000000 اختصاص می یابد.

 

 بنابراین گزارش،در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا فعالین این مسجد با فعالیت های جهادی تلاش دارند، گامی در جهت مقابله با کرونا بردارند. ضد عفونی کردن محله توسط فعالین مسجد در راستای تحقق «پویش# کرونا را شکست می دهیم» و نیز همکاری جهادی در دوخت ماسک از جمله این اقدامات است.

 

 مسجد فائق یکی از  مساجد فعال در خیابان ایران، خیابان 17 شهریور تهران است که برنامه های فرهنگی این مسجد در سطح کشور همواره پیشرو بوده و تمام تلاش دست اندرکاران آن انجام فعالیت های تربیتی، فراغتی ویژه کودکان و نوجوانان به صورت کیفی و انجام فعالیت های جهادی و دستگیری از نیازمندان و محرومین است.

 

مسجد فائق با طرح‌هایی جالب توجه، اقدامات تربیتی و پرورشی خود را برای دختران و پسران سنین ۲سال تا پیش از دانشگاه و حوزه اجرا می‌کند و در این راستا تاکنون گام‌های بلندی برداشته است. راه‌اندازی اولین رستوران بازی‌های فکری با هدف تقویت اندیشه دینی و خلاقیت دانش‌آموزان یکی از رویکردها و طرح های این مسجد به منظور تامین خوراک فکری و نیز فعال کردن خلاقیت اهالی مسجد است.

پایان پیام/ 40

نظر شما