شناسهٔ خبر: 39048369 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

محاصره مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها

با توقف نماز در مسجدالاقصی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، صهیونیست‌ها این مسجد را به محاصره خود در آورده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الیوم السابع»، به دنبال تصمیم وزارت اوقاف فلسطین مبنی بر توقف نماز و ممنوعیت تجمع نمازگزاران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مسجدالاقصی، نظامیان رژیم صهیونیستی این مسجد را به محاصره خود در آورده اند.

 

رسانه های محلی فلسطین ویدیویی را منتشر کرده اند که در آن دو نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی در حال اسقاط بالگردی هستند که بر فراز مسجدالاقصی در حال پرواز است. خبر بیشتری از این فیلم منتشر نشده و معلوم نیست که این بالگرد متعلق به چه کسی بوده است.

 

 

از سوی دیگر، اوقاف فلسطین پیش از اعلام کرده بودند که نماز در مسجدالاقصی تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود. «محمد اشتیه»، نخست وزیر فلسطین نیز از ساکنان غزه خواسته است تا در منازل خود بمانند.

 

این اقدامات در حالی صورت گرفته است که شهرک نشینان در طول این هفته با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند. این حمله در حالی صورت گرفت که هیچ نمازگزاری در این مسجد نبود.

 

اذان از مسجدالاقصی نیز برای نخستین بار به شکل دیگر گفته شد، موذن از بلندگوهای مسجد اعلام کرد که «نماز را در خانه هایتان بخوانید».

پایان پیام/ 43

نظر شما