شناسهٔ خبر: 39048266 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین از پیشنهاد رهبر انصارالله

جبهه خلق برای آزادی فلسطین از پیشنهاد رهبر جنبش انصارالله یمن مبنی بر آزادی افسران سعودی در قبال آزادی اسرای فلسطینی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای از پیشنهاد رهبر جنبش انصارالله یمن مبنی بر آزادی یک خلبان، ۴ افسر و شماری از نظامیان سعودی در ازای آزادی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم سعودی تقدیر کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز ملی ایستادگی ملت یمن دربرابر تجاوز ائتلاف سعودی پیشنهاد آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس به دست رژیم سعودی را مطرح کرد.

در بیانیه این گروه آمده است: «ابتکار شجاعانه انصار الله بار دیگر موید موضع همیشگی و اصیل ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن است».

به گفته جبهه خلق برای آزادی فلسطین ابتکار انصارالله نشانه به هم پیوستگی مبارزه قومی است که مسئله فلسطین در کانون آن قرار دارد با وجود اینکه کشور برادر یمن با پیامد‌ها تجاوز و تهدید علیه تمامیت ارضی خود روبه‌روست.

بیشتر بخوانید: سخنرانی رهبر انصارالله در آغاز ششمین سال مقاومت یمن

در این بیانیه ضمن اعلام همبستگی با ملت یمن در برابر تجاوز ائتلاف عربی آمده است: «ملت فلسطین هرگز مواضع ملت برادر یمن را که همواره بهترین پشتوانه آن بوده است فراموش نمی‌کند».

پیش از این نیز محمود الزهار، از رهبران بلندپایه جنبش حماس پیشنهاد رهبر انصارالله یمن مبنی بر آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس را بسیار محترم و با ارزش توصیف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما