شناسهٔ خبر: 39047447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر ورزشی ناپولی علاقه مند به جذب سردار؛ آزمون در راه سری آ

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- کریستین جیونتولی سردار آزمون را اولویت نخست نقل و انتقالات تیمش قرار داده است.
به گزارش آریا، مرکاتو نوشته مدتی است بحث پیوستن سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران و زنیت روسیه به ناپولی مطرح شده است. کریستین جیونتولی، مدیر ورزشی باشگاه ناپولی اعلام کرده است طرفدار سبک بازی سردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال ایران است و تمایل زیادی برای جذب او دارد.
ناپولی قصد دارد تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن او انجام دهد و مذاکرات دو باشگاه آغاز شده است و باید دید زنیت یا چه رقمی حاضر به فروش سردار می‌شود. سردار آزمون یکی از بهترین گلزنان این فصل لیگ روسیه محسوب می‌شود و در تیم ملی فوتبال ایران نیز خوش درخشیده است.
مدیر ورزشی ناپولی علاقه مند به جذب سردار آزمون است و آماده است تا اولین قدم برای جذب این مهاجم را بردارد. به نقل از Area Napoli، نگاه ناپولی به آینده است. نام جدیدی که در دفترچه کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی دیده می شود، سردار آزمون است. آزمون ایرانی متولد سال 1995 میلادی بوده و در حال حاضر بازیکن تیم زنیت است. او در این فصل لیگ فوتبال روسیه برای تیمش 11 گل به ثمر رسانده که او را به یکی از بهترین گلزنان فصل فعلی این مسابقات تبدیل کرده است.
این رسانه در ادامه گزارش خود در خصوص سردار آزمون از لقب مسی ایرانی استفاده کرد: لقب و نام مستعار سردار آزمون، مسی ایرانی است. او قدی 1 و 86 سانتی متری دارد و بسیار سریع است. همچنین این بازیکن در کارهای دفاعی عملکرد خوبی دارد. علاوه بر این او عملکرد خوبی هم در تیم ملی ایران داشته است. آزمون در 50 بازی ملی برای تیمش 32 گل به ثمر رسانده است. او پیش از زنیت، سابقه بازی در روستوف و روبین کازان را دارد و در گذشته مورد علاقه لاتزیو هم قرار داشت اگرچه هیچوقت این علاقه جدی نشد. ناپولی اولین قدم های خود برای جذب آزمون را برداشته است.
پیش از این کوریره دلو اسپورت نیز از علاقه ناپولی به سردار آزمون خبر داده بود. بنا به ادعای کوریره دلو اسپورت، مهاجم تیم ملی کشورمان مورد علاقه باشگاه ناپولی قرار گرفته است.
ناپولی در پی تقویت خط حمله خود برای تابستان، آندره آ پتانیا از اسپال را خریداری کرد و همچنان به دنبال یک خرید دیگر است. به گزارش کوریره دلو اسپورت، جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی استعدادیاب های خود را به روسیه و سن پترزبورگ فرستاده زیرا به خرید سردار آزمون علاقه دارد. مهاجم ایرانی در این فصل با زنیت 11 گل به ثمر رسانده و در لیست خرید ناپولی است. ژان فیلیپه ماتتا، مهاجم فرانسوی 22 ساله ماینتس آلمان نیز دیگر گزینه پارتنوپی برای خط حمله است و آنها وضعیت او را زیر نظر دارند.

نظر شما